пʼятницю, 4 травня 2018 р.

     У рамках Місячника озеленення і чистоти на території  Кривушівського НВК упорядковані клумби, висаджено багаторічні рослини, дерева та кущі.

Продовжена шкільна традиція

Випускники НВК подарували закладу 2 кущі троянд, які будуть нагадувати нам про дзвінкоголосих, непосидючих  випускників 2018 року. 



Я квітка ніжна, як весна, 
Я  різні  сукні маю. 
Все літо пишна й запашна, 
Я й осінь зустрічаю. 
Буваю кольору зорі,
 Лимона колір маю, 
І снігу зимної пори, 
і вишнею палаю.





Учні 1 та 2 класу посадили в яблуневому саду, закладеного на честь 200- річчя з Дня народження

 Т.Г. Шевченка, 2 яблуньки


Яблунька, яблунька в нашім саду. 
Ранком до яблуньки радо я іду 
Пахне-квітує вже яблунька біла. 
Я ж тебе, яблунько, тут посадила.





Немає коментарів:

Дописати коментар