пʼятницю, 23 листопада 2018 р.


      Конкурс «Учитель року-2019» в номінації «Основи здоров’я» проводиться вперше в Україні. Фінал І (зонального) туру пройшов саме в нашій школі, бо з 2008 року наш навчальний заклад працює як «Школа сприяння здоров’ю». 
     Учасники  конкурсу:
1. Остапенко Інна Василівна, учитель основ здоров’я Кривушівського навчально-виховного комплексу
2. Воробйова Людмила Василівна, учитель основ здоров’я Максимівського навчально-виховного комплексу.
3. Ступка Ірина Анатоліївна, учитель основ здоров’я Рокитнянського навчально-виховного комплексу.


До складу журі входять:
1.Квашук Ніна Романівна-голова оргкомітету, завідувач районним методичним кабінетом
2.Яременко Олена Вікторівна, голова фахового журі, методист районного методичного кабінету
3. Вишневська Поліна Іванівна, методист районного методичного кабінету
4. Федота Марина Вікторівна, методист науково-методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Піщанської сільської ради
 5. Вальчук Марина Миколаївна, керівник районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я, учитель основ здоров’я Білецьківського навчально-виховного комплексу Кременчуцької районної ради
6. Остапець Ірина Петрівна, учитель основ здоров’я та біології Потоківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кременчуцької районної ради


Учителі пройшли 5 конкурсних випробуваннь :
  •  «Педагогічний портрет» самопрезентація 
  • «Практична робота»  
  •  «Тестування з фахової майстерності»
  •  «Проект» - творчий пошук просвітницького валеологічного, оздоровчого змісту
  •  «Методичний практикум» - захист розробки  соціально-просвітницького  уроку-тренінгу   





  Про вміння і знання  конкурсантів ми дізнались,
     В тому, що знають багато,- переконались,
     Журі враховували  всі ваші старання,
     Всі гідно пройшли усі випробування.


Це свято- Ваш Успі, Радість,Талант, Розум, Краса і Сила. Так  будьте завжди у полоні цих гармоній  і відчуттів, позитивних емоцій та перспектив. 
А ми бажаємо Вам   оптимізму , реалізації  задуманого і здійснення мрій!


Немає коментарів:

Дописати коментар