Практичний психолог Тристан Вікторія Василівна провела з учнями 3-4 класів заняття з елементами тренінгу «СТОП БУЛІНГ: протидія жорстокості та насильства» з використанням психодіагностичної проективної методики «Кольоровий тест» з метою визначення емоційного стану учнівського колективу за допомогою кольорів; емоційне налаштування на роботу в групі.
Ця проективна методика дослідження базується на суб’єктивному виборі кольорових стимулів (червоний, зелений, жовтий, фіолетовий, сірий, чорний,оранжевий, синій).
За методикою М. Люшера в інтерпретації Лутошкіна.
Агресивні прояви у дітей є однією з
найбільш гострих проблем не тільки для працівників сфери освіти, а й для
суспільства в цілому. Ріст дитячої злочинності, збільшення числа дітей, які
проявляють агресію в повсякденному житті, висувають на перший план завдання
вивчення психологічних умов, які викликають ці небезпечні явища.
Особливо важливим є вивчення
агресивності в молодшому віці, коли ця риса перебуває в стадії свого
становлення й коли ще можна прийняти своєчасні коригувальні міри. Агресивні
прояви зустрічається в більшості дітей. Однак у певних дітей агресивність
стає стійкою характеристикою особистості. В підсумку у дитини виникають
складності із самореалізацією, особистісним розвитком, спілкуванням з
оточуючими людьми.
Агресивна поведінка
зустрічається у більшості дітей. Проте у деяких дітей агресивна поведінка стає
стійкою характеристикою особи. У результаті в дитини виникають складнощі з
самореалізацією, особистісним розвитком, спілкуванням з оточуючими людьми.
Дитина з агресивною поведінкою створює масу проблем не тільки оточуючим, але і
самій собі. Незріла дитяча психіка не в змозі співволодіти з фрустуючими
впливами без грамотної допомоги дорослого.
Вправа « Павутинка дружби»
Немає коментарів:
Дописати коментар