Практичний психолог Тристан Вікторія Василівна провела з учнями 3-4 класів заняття з елементами тренінгу «СТОП БУЛІНГ: протидія жорстокості та насильства» з використанням психодіагностичної проективної методики «Кольоровий тест» з метою визначення емоційного стану учнівського колективу за допомогою кольорів; емоційне налаштування на роботу в групі.
Ця проективна методика дослідження базується на суб’єктивному виборі кольорових стимулів (червоний, зелений, жовтий, фіолетовий, сірий, чорний,оранжевий, синій).
За методикою М. Люшера в інтерпретації Лутошкіна.
Агресивні прояви у дітей є однією з
найбільш гострих проблем не тільки для працівників сфери освіти, а й для
суспільства в цілому. Ріст дитячої злочинності, збільшення числа дітей, які
проявляють агресію в повсякденному житті, висувають на перший план завдання
вивчення психологічних умов, які викликають ці небезпечні явища.


Немає коментарів:
Дописати коментар