четвер, 14 лютого 2019 р.

   Практичний психолог Тристан Вікторія Василівна провела з учнями 3-4 класів заняття з елементами тренінгу «СТОП БУЛІНГ: протидія жорстокості та насильства» з використанням психодіагностичної проективної методики «Кольоровий тест» з метою визначення емоційного стану учнівського колективу за допомогою кольорів; емоційне налаштування на роботу в групі.    
    Ця проективна методика дослідження базується на суб’єктивному виборі кольорових стимулів (червоний, зелений, жовтий, фіолетовий, сірий, чорний,оранжевий, синій).                                
За методикою М. Люшера  в інтерпретації Лутошкіна.




Агресивні прояви у дітей є однією з найбільш гострих проблем не тільки для працівників сфери освіти, а й для суспільства в цілому. Ріст дитячої злочинності, збільшення числа дітей, які проявляють агресію в повсякденному житті, висувають на перший план завдання вивчення психологічних умов, які викликають ці небезпечні явища.
Особливо важливим є вивчення агресивності в молодшому віці, коли ця риса перебуває в стадії свого становлення й коли ще можна прийняти своєчасні коригувальні міри. Агресивні прояви зустрічається в більшості дітей. Однак у певних дітей агресивність стає стійкою характеристикою особистості. В підсумку у дитини виникають складності із самореалізацією, особистісним розвитком, спілкуванням з оточуючими людьми.
Агресивна поведінка зустрічається у більшості дітей. Проте у деяких дітей агресивна поведінка стає стійкою характеристикою особи. У результаті в дитини виникають складнощі з самореалізацією, особистісним розвитком, спілкуванням з оточуючими людьми. Дитина з агресивною поведінкою створює масу проблем не тільки оточуючим, але і самій собі. Незріла дитяча психіка не в змозі співволодіти з фрустуючими впливами без грамотної допомоги дорослого.                 

                                                                                                           Вправа « Павутинка  дружби»


Немає коментарів:

Дописати коментар