субота, 8 квітня 2023 р.

Здоров’я – це дар

   


 Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Людина, яка не хворіє, почувається впевнено, бо вона усвідомлює, що керує своїм здоровям, є його господарем. Саме тому з раннього дитинства треба формувати навички щодо ведення здорового способу життя. З цією метою 7 квітня у гімназії пройшов Всесвітній День Здоров’я.

 У цей день учні "Школи сприяння здоров'я" взяли участь у загальношкільному проєкті  «День здоров’я». З учням початкових класів  були проведені відеолекторії, бесіди про гігієну школяра на відповідні теми: «Як уберегтися від злих мікробів», «Чистота – запорука здоровʼя», після перегляду фільму «Школярам про гігієну. Маша і мило» учні 5 класу виготовили пам'ятки та провели фото-конкурс "Я та вітаміни" 

    Учні 3 класу провели спортивні змагання "Рух - це здоров'я, рух - це життя"

Учні 6-7 класу продемонстрували свої інтелектуальні знання у онлайн-вікторині «Здоровим бути модно». На ілюстрованих кроках до здоров’я висловили бажання вести активний спосіб життя, розвивати необхідні уміння та навички, які зменшують схильність до ризикованої поведінки. Особливу увагу звернули на профілактику таких шкідливих звичок як лихослів’я та куріння.

    З метою визначення переліку корисних продуктів харчування учні 8 класу взяли участь у онлайн-тренінгу з медичною сестрою «Корисна їжа і здоровʼя», під час проведення якого говорили про користь улюблених овочів та фруктів; учні 9 класу провели відеоміст «Моє здоровʼя – це правильне харчування» та записали відео звернення до однолітків із закликом дотримуватися правильного харчування


Немає коментарів:

Дописати коментар